Gomorgon!

Inatt känns de som jag matat typ hela natten, haha, men somnar lillprinsen för natten 19.30 så måste man ju vakna å äta! :) Igårkväll bakade jag bröd, Jättegott, så de blir de till frukost snart, men de får bli efter morgonmyset med Mille! :) har kommit in i enperiod där jag vill baka, så de e ju skönt om de blir bröd å inte barasötsaker! Haha Börjar längta efter appen till blogg.se så kanske inläggen ser vettiga ut! Men de får ni stå ut med! Blir en sväng till gymmet idag med syster, funderar om jag ska tortera mina ben lite! :) Nä nu ska jag mysa bebis!! Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Soffan.

Heja du.

2011-03-31 @ 17:14:57
Postat av: Pernilla -Bli min jäst

Hej och tack för din kommentar!

Jag handlade mina bokstavsutstickare på kakburken, då var jag i deras butik i järfälla. Men om du inte har möjlighet att åka dit själv kan man beställa från kakburken.se eller tartdecor.se

Hoppas du hittar det du letar efter, annars får du höra av dig igen så får jag se om jag kan hjälpa dig!! Lycka till :)

2011-03-31 @ 21:17:19
URL: http://bliminjast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0