Vart tar tiden vägen?

Hej hej!
De e ju helt sjukt hur fort tiden går nuförtiden!! Men de e underbart!!
Satt i soffan idag med en trött liten liten kille å kurade, satt bara å mös å funderade, ja jag kan inte ens beskriva hur tacksam jag är!! <3
Å lilla hjärat!!
Han har blivit så himla med hela tiden, man kan inte göra något utan att han vill va med å kika, nyfiken!!

Häromdagen fick jag nog, nu e det slut på socker i veckorna, de går inte götta JÄMT, så nu e de bara helger å kalas som de får moffas på.... ska försöka iaf! =)

Idag va min moster i stan igen, så passade på å träffa dem å sen tog jag å Mille en promenad i det helt underbara vädret!!
Imorn bitti blir det å möta upp en gammal väl å hennes lilla tjej å ta en prom, hoppas på sol då med!!

Nu e de mesta klart ute på altan, lite målning å städning kvar, å sen lite leveranstider, sen så!! ÅTERKOMMER!!

Nä nu e de BB som gäller, sen blir det kura kudden!!
Imorn ska här städas!!


Kommentarer
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så jag vill bara säga hej

2011-04-27 @ 10:49:52
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0