trötta badkillen!!

Gash,,, om en vecka fyller Mille 4 månader... De går för fort!!
Men han e så go!! <3
Idag har vi vart i avesta å badat igen, mysigt, han höll på å somna när vi gjorde en flytövning! =)

Helgen va helt kanon!! Började lördagen på Arena med ett BP pass, å träffade Fia å Chrille där, vilken start, sen var de hit på söndan å vi grillade ute på altan, riktigt mysigt!! Å de var bara en av måånga mysiga grillkvällar vi kommer ha!! =)

Minns ni att vi gjorde iordnig altan förra sommaren?!

Nu rivs dat delvis och ska byggas om, återkommer när de e klart!! kommer bli kanon, å mkt mer användbart!! =)
M e så duktig, jag å Mille e mest ute å håller sällskap! =)

I Måndags va jag på baby cafe för första gången, trevligt, tyvärr var det väldigt lite folk då, men förhoppningsvis mer på måndag! =)

Hmm, känns som de vart ett väldigt hattigt inlägg, men de bjuder jag på!!

Nu ska jag plocka lite innan Desperate börjar!!
trevlig kväll på er!! 
 


Kommentarer
Postat av: Soffan.

PUSS!!!

2011-04-13 @ 16:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0